Slova motivace v práci

„Teď Vám ukáži měsíční plán.“

„Ano.“

„Tolik se od Vás očekává…“

„Ano…“

„Vidím, že jste spíš duchovně založená,“ kouká na můj pentagram na krku.

„Ano…“

„I tady si můžete vydělat tolik, abyste si mohla koupit co chcete v téhle oblasti.“

„?“

Opravdu mám skvělého vedoucího, jen jsem chtěla vypíchnout, že na všem se dá najít něco, na co si jde vydělat. A dobrým vedoucím je nejen proto, že se dokáže dívat a vnímat, co má člověk na sobě za symboly a na čem mu záleží, ale i proto, že dokáže marketingově vytvořit prostředí „pracovní cíl = co konkrétního tím člověk získá pro sebe“.  Říká se tomu užitek. No a v neposlední řadě dokáže začít pozitivně a skončit pozitivně, což je ještě lepší…

Příklad na obrázku – užitek je subjektivní pocit uspokojení plynoucí ze spotřeby statků, tj. maximální rozkoš z co největšího počtu potkanů na ruce 🙂

CityHallRats_D68660